diumenge, 17 de març del 2013

TAPES D'ÀLBUM DE PRIMER




TAPA D'ÀLBUM DEL SEGON TRIMESTRE - curs 1r


Aquestes són les tapes del segon trimestre:  fem volar estels.

Material necessari:    

- Una cartolina blava  mida foli
- Témpera blanca i blava  
- Esponges
- Fotocòpia de la silueta de tres estels 
- Gomets colors assortits
- Tisores
- Cola d'enganxar
- Retoladors Maxi Magic


Passos a seguir:

  1. Estampar la cartolina amb les esponges 
  2. Decorar els estels amb els retoladors
  3. Retallar i enganxar a la cartolina
  4. Fer amb un retolador negre la cua dels estels i enganxar els gomets 


FEM VOLAR ESTELS





3 comentaris :

  1. M'encanten Espe! Molt xules i vistoses... Felicitats!
    Apali, que això s'acaba... Bona Pasqua!

    ResponElimina
  2. Precioses!
    Els fons són un encert
    Ptns

    ResponElimina
  3. Hola Espe. Sóc l´Elena Ramos.Gràcies per fer-te seguidora del meu bloc. Em va fer molta il·lusió "arribar" per casualitat al teu magnífic bloc.No sé si t´enrecordes de mi, ens vam conèixer a unes jornades d´expressart. Ens va presentar la Marta Berrocal. Jo vaig participar en les primeres i les segones jornades, també. Res... que moltes gràcies per compartir la teva feina .

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...