diumenge, 11 de març del 2012

PEIX AMB CD

Del blog MANUALIDADES ESCOLARES vaig agafar la idea de fer uns peixos amb Cds.  

Necessitarem:
  • Cds usats, es tracta de reciclar.
  • Retoladors permanents.
  • Fulls de colors DIN A-4.
  • Cola blanca.
  • Retoladors, pintures o el que més us agradi per decorar.
  • Cartolina blanca.
  • Llana o cordill.
  • Tisores, llapis i goma.

Per fer aquests peixos  necessitem marcar el contorn del cd en una cartolina blanca i inventar-nos unes aletes i una cua  pel nostre peix, podeu fer la forma que vulgueu. Decorar amb retoladors.
Després dibuixa en la part brillant del cd (el que és el cos del peix) amb els retoladors permanents. Enganxa'l a la cartolina.
Finalment, pleguem mig full de color fins obtenir un vano i el passem pel forat del cd.


























PEL DAVANT I PEL DARRERA
Passa el cursor per damunt la imatge







8 comentaris :

  1. These fish are beautiful.
    I love the colors and patterns.
    Very creative.

    And your English is definitely better than my Italian :)

    ResponElimina
  2. Hola Espe! Acabo de llegir el teu comentari al meu bloc i m'he endut una gran alegria!!!! Algú se n'ha adonat de la meva absència!!!! En aquest món tant inmens de blocs això no és gaire fàcil... Gràcies pel teu comentari i només dir-te que ja torno a ser aquí i que la meva absència ha estat per una bona causa: estic embaraçada i aquests primers mesos he patit d'una son i una mandra tant fortes que cada tarda sentia la necessitat d'hivernar!!!! Jajaja!!! Ara sembla que ja començo a ser jo mateixa una altra vegada...
    Un petó molt fort!!!

    ResponElimina
  3. Hola, aquests dies he tingut problemes informàtics i he perdut tots els seguidors. Si vols pots tornar-me a seguir a Educació i les TIC

    Gràcies. Espero veure't aviat pel meu bloc. Salutacions.

    ResponElimina
  4. Són genials aquests peixos! Entre el color que tenen i com brillen els CD, queden molt vistosos. Aquest curs un alumne va portar un dofí a classe fet també amb un CD. I jo que els llençava!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Una altra vegada ens sorprens amb un treball molt interessant. Es podrien fer uns mòbils molt originals. Tot un regal per a la vista.

    ResponElimina
  6. M'han encantat aquest "mar" de peixos! Una idea del tot original amb uns resultats ben creatius!
    Com sempre, genial, Espe!

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...