Pàgines

dimecres, 4 d’abril del 2012

PEIX DE FANG

Peixox, peces, fang, barro
Peixos dels alumnes de 2n































Es realitza una planxa d'argila blanca de la grandària desitjada ,intentant que tingui el mateix gruix per tots els costats, amb l’ajuda d'un corró. Posarem una fusta sota perquè no es quedi enganxada a la taula. Les planxes han de tenir com a màxim entre 1 i 1'5 cm de gruix.  

Peixos, peces, fang, barro

En aquesta ocasió, dibuixem un peix amb un punxó. Després, podem afegir impressions sobre la superfície de la planxa amb elements dels què tenim a l'escola: taps de retoladors, forquilles, roba de sac, etc.
Un cop seca l’argila, la pintem amb aquarel·les i envernissem.

Peixos, peces, fang, barro































Peixos, peces, fang, barro

8 comentaris:

  1. Hola Espe!
    Quina meravella!!!!!
    Gràcies per compartir les teves experiències.

    Meritxell

    ResponElimina
  2. Quins peixos més macos! Enhorabona!

    ResponElimina
  3. Increible que sortin coses tan diferents de nens de la mateixa edat. Un treball molt interessant

    ResponElimina
  4. Genials!!! M'agraden molt els tons "pastel" que donen les aquarel·les!!!
    Enhorabona als artistes!!!

    ResponElimina
  5. ooohhh, quins treballs més bonics!!! Comparteixo la teva feina en el nostre bloc, si et sembla bé, i us afegeixo al nostre blogroll. Petons!!!

    Artistes a Les Corts

    ResponElimina
  6. Beautiful clay project with many interesting textures.
    I love the soft tones.

    ResponElimina
    Respostes
    1. The above comment came from Chesterbrook Academy.
      I accidentally used my other email account.

      Elimina
  7. Uns treballs impressionants! Et felicito! M'imagino com havien de sentir-se els nens amb aquestes obres d'art. De debó tenen sort de tenir-tr com a mestra.

    ResponElimina

Diguem la teva opinió. Si no tens perfil tria nom/URL al desplegable (comenta com a:). Escriu el teu nom, prem continuar i publica. GRÀCIES!!

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.