Aquestes són les últimes propostes plàstiques que han realitzat els nens i nenes d'Educació Infantil.
TALLER 1: JO SÓC ARTISTA
Aquest tercer trimestre s'han inspirat en Vasili Kandisnky.
ALGUNS CERCLES - Alumnes de 4 anys
ABSTRACCIÓ - Alumnes de 5 anys
TALLER 2: VOLUM
PEIXETS - Alumnes de 4 anys
PEDRES PINTADES - Alumnes de 5 anys
TALLER 3: COLLAGE
COLLAGE DE FUSTETES - Alumnes de 4 anys
COLLAGE- Alumnes de 5 anys
TALLER 4: LES ESTACIONS
GERRO AMB FLORS - Alumnes de 4 anys
Chocolata ( Marisa Núñez ) és una hipopòtam curiosa que viatja a la ciutat per provar els banys i viu una experiència increïble. Un conte amb molt fantasia, aventura i humor.
Aquest és l'ùltim treballet dels nens i nenes de primer: la tapa d'àlbum del tercer trimestre.
Els passos han estat:
- Estampar les bombolles d'aigua a la cartolina amb taps de plàstic i de suro amb pintura de diferents colors (blau i blanc). Deixar eixugar.
- Dibuixar un peix sobre un retall de cartolina platejada, pintar amb retoladors permanents i retallar. - Enganxar el peix a la cartolina i posar algunes tires de paper verd com si fossin algues. I ja tenim una tapa senzilla i estiuenca.
Enganxar el cordill o llana sobre el cartró. Un cop seca la cola, col.locar un tros de paper d'alumini a sobre i fregar amb els dits fins que s'hagi adaptat a la forma dissenyada. Fitxar el paper d'alumini amb una mica de cinta adhesiva. Finalment pintar amb els retoladors permanents.
El lemade GeòrgiaO'Keeffeera "pinto el queveig". Aquesta és lamentalitatque s'ha de fer serviren tractard'emprar la tècnica pictòrica de GeòrgiaO'Keeffe,juntamentambcolorsvariatsiformesabstractesd'imatgesde naturesmortes,compaisatges,florsiobjectes a la natura. Ellava combinarcubismeirealisme, la qual cosava tenir com a resultat pinturesque representen objectes de manerarealista,peròque posenèmfasien les seves formesgeomètriques.
Comencem el nostre estudi amb aquest vídeo sobre Geòrgia O'Keeffe.
Després hem necessitat:
Paperpintura
Pinturestempera
Pinzells
Fotografiesde flors
FOTOS QUE HEM UTILITZAT
Alguns consells a tenir en compte abans de començar:
-Utilitzar
colors brillants contrastats contra colors més suaus.
-Utilitzar
el paper sencer, estirant les formes i els colors més enllà del que
representen en la realitat per ajudar a la ment a imaginar com l'objecte
llueix a la realitat.
-La tècnica d'aquesta artista és prendre imatges i
objectes de tots els dies i transformar-los en pintures abstractes amb
línies fluides i emfàtiques.
-Deixar que el color viatgi a través del paper, i no facis servir massa línies rectes o verticals. Les
línies i contorns dels objectes han de ser corbs i clars, de manera que
no hi hagi confusió sobre quina és la diferència entre l'objecte i el
color de fons del paper, fins i tot si són del mateix color.
Aquest treball és una adaptació del que vaig trobar al bloc Lines, Dots, and Doodles fa ja un temps.
Els nens i nenes de tercer van pintar amb aquarel.les la mitat d'un DIN A-3 amb tonalitats càlides i l'altra amb tonalitats fredes. Un cop sec el paper, a la part superior van dissenyar un carrer amb pintura negra. Per obtenir els reflexos va ser necessari doblegar el paper abans que s'eixugues la pintura. Aquests són una mostra dels resultats obtinguts.